fredag den 6. september 2013

Layout og kort konkurrence...

Så er konkurrencen klar, og jeg synes selv jeg har fundet nogle gode og spændende udfordringer til jer, som alle skulle have en mulighed for at kunne deltage i.

Reglerne er som følger:

1) At det kun er et layout eller kort pr. opgave man kan indleverer.
2) At der bliver trukket lod mellem de indkomne layouts og kort.
3) Gå til info og få et lod inden du hænger dit arbejde op.
4) Tidsfristen for indlevering er kl.17.00.
5) Du skal selv sørge for at beskytte dit arbejde.


Layoutkonkurrence:

-Man kan deltage med 30x30 og A4
-Det skal kunne ses at skitsen er brugt
 
Layout-opgave 1
 
Lav et layout, hvor kan se at skitsen danner grundlaget for det færdige bidrag.


 
 
Layout-opgave 2
 
Pile i alle farver, størrelser og former. Lav et Layout hvor der er brugt mindst 5 pile i det færdige bidrag, og du må meget gerne udfordrer dig selv med endnu flere pile.
 
 
 
 
Kortkonkurrence:
-Man kan deltage med alle str. og formater.
-Det skal kunne ses at man har taget udgangspunkt i emnet.
 
Kort-opgave 1

Dig & Mig. Lav et kort, hvor kan se at der er taget udgangspunkt i emnet "Dig & Mig" i det færdige bidrag. Det kan være en hilsen, en invitation el. et takkekort.
 

 

Kort-opgave 2

Julekort. Lav et julekort, hvor kan se at der er taget udgangspunkt i julen i det færdige bidrag. Det kan være en hilsen, en invitation el. et takkekort. Derudover skal man bruge en masse knapper, som det kan ses på billedet, som KUN er inspiration.
 



Så vil jeg bare ønske jer rigtig god fornøjelse, og sige, at jeg glæder mig til at se hvad i får ud af de valgte emner.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar