torsdag den 5. september 2013

Seneste nyt...

Kære alle sammen...

Som i sikkert har lagt mærke til, så er alting forsinket, og det er fordi jeg har trukket det så langt jeg har kunnet bevidst. Grunden hertil var, at vi var på kanten af en aflysning af hele arrangementet, da der er alt for få tilmeldte, og der skal jo være et vist salg for butikkerne at stille op til. Der er nu lavet en ny model, der gør at vi afholder istedet for at aflyse, og det er at vi kører med 2 butikker istedet for 4. De 2 butikker er Pituring the World, og Scrapper. Jeg er rigtig rigtig ked af at jeg måtte aflyse 2 butikker, og rigtig rigtig glad for at de 2 ovennævnte vil komme og forkæle os med en masse lækkerier.
Jeg håber at i alle har forståelse for dette, da jeg ikke har kunnet finde andre løsninger. jeg er sikker på at vi nok skal få en rigtig hyggelig dag alligevel alle sammen.

Så nu vil jeg igang med at finde gevinster til konkurrencen, som er lige er ved at blive lavet, så hold øje.
Jeg vil også gerne, at jer der gerne vil sidde sammen, sender en mail, og kun fra en af jer, med alle navnene på.
Jeg kan også fortælle, at Cafeteriet endelig er kommet til den beslutning, at vi kan bestille pastasalater og sandwich, som de bestiller udefra. Der skulle blive hængt nogle sedler op på dagen, og der skulle menu, pris og seneste tid på bestillingen være.

Jeg kan mærke at nu hvor beslutningen er taget, og som jeg sidder og skriver dette, at jeg faktisk begynder at glæde mig igen, og at der er løftet et stort åg af mine skuldre.

Knuz til jer alle, glæder mig til at se jer. I er bare de bedste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar