søndag den 9. september 2012

Kvitteringer og pladsreservationer...

Hejsa...

Ja, så er der mindre end en uge til, at vi skal ses. Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle, hvor er det skønt at i har lyst til at bakke op omkring dette arrangement.

Har i set udfordringerne, og er i udfordret? Er såændt på at se hvad i får ud af dem.

Jeg har her til morgen sendt de sidste kvitteringer til dem jeg har modtaget betalinger fra. Så har du ikke fået en kvittering, og betalt, så send en mail til mig.

Jeg har også set på reservationer, og bliver du ikke nævnt her, men mener at du har reserveret, så mail til mig. Har du glemt det, så kan jeg stadig nå det ;-)

Heidi Nielsen 10 stk
Christina Kjølby Kronborg 15 stk
Grete Bach 19 stk
Hanne Kristoffersen 3 stk
Jane Christensen 4 stk.
Helle Kjul 5 stk.
Vivi Thomsen 3 stk
Susanne Jensen 2 stk

Kan i have en skøn søndag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar