søndag den 21. august 2011

Om 3 uger...

Så er der tre uger til at Kort og Scrap løber af stablen, og jeg er temmelig sikker på at de 3 uger går så hurtigt, at jeg knap når at blinke med et øje. Jeg glæder mig utroligt meget, glæder mig til at hilse på alle dem der har tilmeldt sig, på alle forretningerne, og til samarbejdet med KFUM.hallen. Når det så er sagt, så har jeg sommefugle i maven, helt vildt og inderligt, ja en hel farm vil jeg tro.

Jeg har fået nogle spørgsmål  her den sidste uge, som jeg vælger at svare fælles på her:

- Der kommer i løbet af næste weekend kort og skitsekonkurrence op på bloggen, så hold øje.
- Der bliver sat borde op, så man kan have sine gamle scrapting med til salg. Her må der ikke gåes butikkerne i bedene.
- Der bliver lavet et bord for dem der kommer som nye og el. alene.
- Børn over 13 år må deltage ifølge med en voksen.
- Åbningstiden for besøgende er 11.00.-18.00. og koster 10,- i entre.

Skulle du stadig have lyst til at deltage, så er der stadig siddende pladser tilbage.

Jeg glæder mig til vi ses.

2 kommentarer:

  1. Og jeg glæderrrrrrrrrrrrr mig

    SvarSlet
  2. Nu er det snart nu!! Vi ses på lørdag (det er mig med en stor baby pige på slæb) :) Min første convention, jeg er så spændt som op til juleaften da jeg var barn :D

    SvarSlet