søndag den 17. april 2011

En ny Convention ser dagens lys...

Lad os starte påsken med et kæmpebrag...

Efter lange overvejelser, og på stor opfordring fra Sabina (Scrap i det jyske) og med stor opbakning fra familie og scrapvenner, så ser en ny convention dagens lys i det Nordjyske. Jeg bliver Sabinas modstykke, hun holder en gang om året, altid forår, og jeg holder en gang om året, altid sensommer. Det bliver ca. samme størrelse og koncept.

Billetpris 100,- for hele arrangementet.
Lørdag d.10 september 2011, fra kl.10.00.-kl.19.00.

Der er kun plads til 100 scrappere og kortmagere, så skynd dig at melde dig til.

Buffet 65,- bestående af salatbar m. minifrikadeller, skinke- og kyllingstrimler. Flødestuvede kartofler, marineret svinekam og brydebrød.

Skal man have buffet, skal den forhåndsbetales sammen med billetten, altså 165,-

Sted: KFUM-hallen, Under Lien 77, 9000 Aalborg

Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer allesammen. Knuz Betina

7 kommentarer:

  1. Det lyder bare super jubiiii jeg glæder mig :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor lyder det skønt! :)

    SvarSlet
  3. Det var da et dejligt tiltag :))
    (Ps...din tidsinstilling på bloggen er lidt "skæv" ;))

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det fedt, håber at kunne deltage :)

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig godt. Jeg glæder mig til at komme med butikken...

    SvarSlet
  6. Endelig noget lokalt! Kommer helt sikkert :D

    SvarSlet
  7. Det var dog en eminent ide! Tak for initiativet ... et lokalt scraparrngement ville være super! Nu får vi se, hvad dato, du vælger ;-)

    SvarSlet